Reklamační protokol

Reklamační protokol pro rok 2023

 

1. Chci zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé, nevyhovuje vám a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

 

Kam zboží zaslat?

High Intensity, s. r. o.
Na Hůrce 1077/4a
16100 Praha 6

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží. Toto platí i na objednávky s osobním odběrem.

Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši prodejnu. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte Vy. Pokud Vám bylo započítáno poštovné k ceně objednaného zboží, které jste si objednali, poštovné Vám pošleme spolu s částkou za vrácené zboží, tedy poštovné zaplacené za dopravu směrem k zákazníkovi Vám vrátíme.

Jaké dokumenty přiložit? Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás na www.growzone.cz a usnadní nám identifikaci zboží a požadavku a vyplněný formulář „Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy v zákonné 14 denní lhůtě ve kterém vyplníte veškeré informace důležité ke zpracování Vašeho požadavku.

Dokument pro odstoupení od kupní smlouvý ve lhůtě 14 dní vám bude odeslána na dotaz odstoupení nebo reklamace

Je dobré vědět, že zboží musí být nepoužité, týká se to všech produktů, proto se nejdříve informujte zda reklamaci můžeme uskutečnit, zboží lze zkusit, nesmí však být poškozeno nebo opotřebeno manipulací, používáním  a jinou manipulací.

Dodržení 14 denní lhůty pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží ve čtvrtek, doba pro odstoupení se počítá od pátku včetně).

Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky prostřednictvím formuláře pro vrácení zboží v zákonné 14denní lhůtě.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

Přehled na závěr :

Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.

Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.

Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.

Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. 

Zboží musí být vráceno v originálním obalu, pokud to však nelze, má prodávající nebo dodavatel právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu, nebo neuznáním reklamace.

Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vrácené zboží.

2. Chci reklamovat zakoupené zboží po 14 zákonné lhůtě.

Zboží pro reklamaci zasílejte na adresu

High Intensity, s.r.o.
Na Hůrce 1077/4a
16100 Praha 6

 

Společně s reklamovaný zbožím zašlete reklamační protokol, který Vám zašleme na dotaz reklamace na váš email.

Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě od přijetí reklamace na našem obchodě.


Peníze Vám pošleme na Váš účet a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží bude opraveno, nebo vyměněno  a zasláno na Vámi uvedenou adresu, v případě oprávněné, neopravitelné závady bude zaslán stejný nový výrobek nebo vrácena kupní cena.

Pro veškeré informace ohledně reklamace volejte infolinku 773997903

 

3. Je přijaté zboží poškozené?


Při přebírání zboží od přepravce si prosím dobře zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte! Pokud jste balíček přebrali a je poškozený obsah zásilky, je nutné nejpozději do 48 hodin od převzetí podat reklamaci, nám a příslušnému dopravci, na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel.


Je-li zboží tedy poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této zkušenosti do 48 hodin informovat buď naši společnost nebo přepravce v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy.

 

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty, pro více informací volejte naší infolinku 773 997 903.

DPD: oznamte do dvou pracovních dnů na tel: 841 700 700, pro více informací volejte naší infolinku.

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního formuláře o poškození zboží , který zašlete na e-mail info@growzone.cz

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.